Slik får du flere kunder via god statistikk

okt 08, 2019

Bruk fagkunnskap fra Respons Analyse til å bygge din merkevare. Digitroll bruker markedsundersøkelser fra Respons Analyse for å få kunnskap om netthandelbransjen. Denne kunnskapen spres i media, i ​Digitrolls sosiale medier-sider og på selskapets nettsider.

– Vi kan hjelpe Digitrolls kunder med å få kjenne sitt marked bedre. Få vite hva ​kundene er opptatt av. Og slik sett forbedre sin posisjon i markedet,sier ​senior analytiker i Respons Analyse, Idar Eidset.

Hjelp til å komme i media
–  Vi fikk Respons Analyse til å foreta en av Norges største netthandelsundersøkelser i sommer. Resultatet? Et titalls gode nyheter om netthandel som vi deler med våre kunder i alle kanaler. Digitroll kom på TV2-nyhetene, regionale og nasjonale medier som NRK og Nettavisen- samt 11. artikler i fagtidsskrifter innen ehandel, sier kommunikasjonssjef i Digitroll, Arvid Steen ​.

Men han legger til at det viktigste med samarbeidet med Respons Analyse er å få delt kunn​skap med Digitrolls kunder - slik at de også får bedre kjennskap til blant annet ehandel,- og nettbutikk-nyheter.
Få vite mer om Digitroll

– Digitroll skal spre kunnskap og være en god webpartner for våre kunder - og for dem som ønsker å vite mer om oss. Ingen andre aktører innen netthandel - og nettsideproduksjon tenker slik vi gjør. Markedsundersøkelsen fra Respons Analyse er gull verdt, sier Arvid Steen ​.

Respons Analyse er en del av Media Bergen-konsernet sammen med Digitroll. Sammen kan de to selskapene hjelpe kunder av Digitroll til å bli enda bedre til å drive nettbutikk, men også få en effektiv nettside med innhold som kundene er opptatt av.

– ​Digitrolls kunder skal få de beste og mest oppdaterte nyhetene innen netthandel og nettsideproduksjon. Vi kan levere ​statistikk-innhold, blant annet takket være et godt samarbeid med Digitroll, sier Eidset fra Respons Analyse.

Få vite mer om Digitroll

 Ps! Digitroll fyller 20 år i høst. Artikkelen du har lest er en del av et konsept vi har kalt "20 på 20".

Vår gave til våre lesere, følgere og kunder er 20 fagsaker om netthandel, nettbutikk og nettsider. Og ikke minst; webløsninger. Vi har intervjuet fagpersoner, eksperter, kunder og egne ansatte i Digitroll. Hver ukedag i 20 dager skal vi komme med en ny fagartikkel, som vi tror skal gi deg økt kunnskap. Vi håper du setter pris på presangen fra oss:)


Les alle jubileumssakene 20 på 20 her

Har du et bursdagsønske? Hva har du lyst å lese mer om? Kontakt arvid@digitroll.no - så kan det hende at ditt ønske blir oppfylt i Digitrolls kanaler:)