Lynx nettbutikk og moduler

Lynx Responsiv eHandel leveres i utgangspunktet i tre ulike standard versjoner. Avhengig av ditt B2B eller B2C behov kan vi levere Lynx eHandel i Standard, Pluss eller Super utgaver. Hver enkelt løsning kan videre utvides med ønskede moduler og funksjonalitet.

Alle moduler er med på å fremme salget i nettbutikken. Under vises et lite utvalg av nettbutikkmoduler.


lynx-standard

lynx-pluss

lynx-super

  • Nyhetsbrev

    Nyhetsbrev

    Egen modul for å lage nyhetsbrev rett fra adminverktøyet. Her kan en skrive og legge inn bilder og innhold. En fast mal med toppbanner og ramme rundt innholdet blir lagt på automatisk ved utsending. Denne malen kan tilpasses. I Lynx sitt adminverktøy har man i tillegg mulighet for å legge inn produkter i nyhetsbrevet og lage egne lister med mottakere. Deretter kan man spore hvor mange som har lest nyhetsbrevet, klikket på lenkene og kjøpt noe i nettbutikken som følge av å ha lest nyhetsbrevet. Statistikk kan vises som fargekodede grafer.
  • Fraktmodul

    Postens fraktmodul

    Egen modul som vises i bekreftelsesbildet i handleprosessen, under skjemaet der kunden fyller ut fakturaadresse og leveringsadresse. Postnummeret kunden taster inn - kombinert med totaltvekt på ordre - blir brukt til å beregne fraktkostnad. Kunden får da velge mellom ulike leveringsalternativ som Posten tilbyr.
  • Del på Facebook

    Del ønskeliste på Facebook

    Ny modul til Lynx eHandel og Lynx Responsive er "Del handlekurv på Facebook". La kundene dine "reklamere" for dine produkter på sosiale medier.
  • Avbrutt handel

    Avbrutt handel

    Vet du hvorfor kundene avbryter en handel i din nettbutikk?
    Lynx eHandel har nå fått en ekstramodul som autsender en epost til kunder som avbryter en netthandel. Avbrutt handel netthandelsmodulen autosender en epost til kunden x- antall forhåndsvalgte timer etter at kunden avbrøt handelen.
  • Chatmodul

    Chat-modul

    Du har sikkert sett det allerede. Nettløsninger med "live chat" mulighet som dukker opp etter at du har surfet litt rundt på sidene. DigiChat er et salgshjelpemiddel for din nettløsning.

    Funksjonaliteten til Chat-modulen er at du logger deg inn som tilgjengelig for å "snakke med kunder". Chat-modulen selges som ekstramodul til alle våre webløsninger.

Sosiale medier

Moduler for å gjøre nettbutikken mer åpen for kundegenerert innhold:
  • del en vare med venner på Facebook og andre sosiale medier
  • Facebook comment
  • del ønskelisten/handlekurven din på Facebook
  • instagram feed

CRM modul for kundeoppfølging

CRM- modulen til Lynx eHandel nettbutikkløsningene følger opp kundene for deg. Uten at du trenger å gjøre noe.

Kontakt Digitroll

Bilde av Patrick Dahl

Patrick Dahl

Daglig leder

T: +47 55 27 30 41
M: +47 975 99 994
E: patrick@digitroll.no