Skip to main content

Digitroll intranett -en skreddersydd intranettløsning for bedrifter

Når det gjelder å holde en større bedrift eller (distribuert) organisasjon i gang, er det viktig med en effektiv og organisert måte å håndtere all intern informasjon og kommunikasjon på. Digitroll tilbyr skreddersydde intranettløsninger som hjelper kjeder og større bedrifter med å optimalisere sin interne operasjon og samhandling.

Hva kan inkluderes i en Digitroll intranettløsning for bedrifter?

  • Personalhåndbok:
    Enkel tilgang til viktig informasjon og retningslinjer for de ansatte.
  • Kampanjemateriell:
    Del og administrer markedsføringsmateriell for kjeden eller bedriften.
  • PIM (Product Information Management):
    Effektiv styring av produktinformasjon og -data.
  • Mediebank:
    Sentralisert lagring og deling av medieinnhold.
  • Kjedehåndbok og -manual:
    Nøkkelinformasjon og prosedyrer for hele kjeden. 
  • Ansattoversikt:
    Lett tilgjengelig liste over alle ansatte.
  • Påmeldingsløsning til skjemaer og kurs:
    Enkel registrering for interne arrangementer og kurs.
  • Annonsebestilling:
    Effektiv bestilling og administrasjon av annonser.
  • Bildegalleri:
    Lagring og deling av bilder fra arrangementer og aktiviteter.
  • CV til egen organisasjon:
    Oversikt over kompetanse og ferdigheter internt.
  • Evalueringer:
    Samle tilbakemeldinger og vurderinger fra de ansatte.
  • Nyheter/aktuelt:
    Hold alle oppdatert med interne og eksterne nyheter.
  • Helpdesk:
    Rask og effektiv kundestøtte for de ansatte.
  • I fokus:
    Fremhev viktige meldinger og kampanjer.
  • Markedsplaner med kalender:
    Del markedsplaner og planlegg aktiviteter.
  • Leverandøroversikt:
    Informasjon om alle kjedens eller bedriftens leverandører.
  • Produktsider:
    Presentasjon av kjedens eller bedriftens produkter og tjenester.
  • Nettbutikk:
    Integrasjon for enkel tilgang til nettbutikken.
  • Omsetningsbudsjettering og -rapportering:
    Overvåk omsetning og analyser data.

Digitroll intranett for bedrifter er den ultimate løsningen for å optimalisere intern drift og kommunikasjon i en organisasjon. Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon om hvordan vi kan tilpasse en intranettløsning som passer best for din bedrifts behov.

Siste nytt

25.03.2024

Bygg sterkere kunderelasjoner i B2B-markedet gjennom "Min Side"-opplevelsen

Min side - funksjoner som forbedrer B2B-nettbutikken

21.02.2024

Produktbeskrivelse AI til nettbutikker

Vi introduserer Digi Product Description AI. Modulen som hjelper å skrive varetekster.

15.02.2024

Raskere utsjekk for B2B- kunder

Raskere utsjekk gir bedre brukeropplevelser for dine B2B- kunder. 

Snakke med en ekspert?

Patrick Dahl
Patrick Dahl
Daglig leder/ Siv.øk NHH

Kontakt oss

Vurderer du nye nettsider til din maritime bedrift eller har du et spennende digitaliseringsprosjekt? Kontakt oss for en digital kopp kaffe eller et møte om ny nettløsning. 

Kontakt oss

Kontakt oss gjerne hvis du har et prosjekt i tankene.

Back to top