Baker Brun har vært Digitroll kunde siden 2014, og er veldig fornøyd med sin B2B nettbutikk. Dette i følge adm. dir Ove Bruntveit i Baker Brun.
Bakerikjeden hadde et lite effektivt bestillingssystem hvor kundene, inkludert egne bakeriutsalg, enten ringte inn eller sendte bestillinger per e-post. De som fremdeles opererer på denne måten vet at det da oppstår feil, mye feil. Og det er dyrt. Ineffektivt. Ordre blir borte. Kunder blir sure.
Løsningen ble en
B2B- nettbutikk fra Digitroll direkte integrert med Baker Bruns ERP- system Dynamics NAV. En bestilling fra bakeriutsalget på Bystasjonen kommer nå direkte inn i Bruns Dynamics NAV, ferdig utfylt av bestiller.
Hoteller og andre B2B- kunder logger seg inn i B2B nettbutikken og ser bakerivarene de har avtale på, med riktige rabatterte priser. Alle bakerivarene har utfyllende produktinformasjon inkl. innholdbeskrivelse for allergier etc. Alt styrt fra Dynamics NAV. Automatisk oppdatert i nettbutikken.
Baker Brun foretar jevnlig oppgraderinger av B2B- nettbutikken. De siste årene er det blitt utviklet en del skreddersøm som f.eks. "kakebygger". Funksjoner som er med på å gjøre kundebestillingene enda mer effektive. Og som gir B2B- nettbutikken en enda bedre levetid.
Kontakt oss gjerne på tlf. 55273040 eller bruk
kontaktskjema.