Du er her:

Vipps-webinar - slik unngår du at kundene rømmer kasseapparatet ditt

feb 08, 2019
Drøyt 60 prosent av alle dine netthandel-besøkende forsvinner fra siden din når de skal betale. Å tilby flere ulike betalingsløsninger som gjør at kunden kan velge, og ikke blir påtvunget en betalingsløsning, er nøkkelen til økte inntekter for din nettbutikk.

Netthandel går kjappere og kjappere 
Dette vet Tony Skarvatun fra Vipps! alt om.  Har du lyst til å få med vårt webinar som gir deg lure tips til gode betalingsløsninger i din nettbutikk: 

Vipps! webinar tirsdag 5. mars kl. 09:00 - 09:30. MELD DEG PÅ HER!

Du kjenner deg kanskje igjen: Du er inne på en nettbutikk. Har funnet de perfekte skoene. Alt er klart. Men i det øyeblikket du skal betale, så ombestemmer du deg. Kanskje frakten ble for dyr? Likte du ikke betalingsmåten? Ble det for mye knot med registreringen? Jeg kjøper varen en annen dag... men du kommer aldri igjen. Du finner noen andre å handle hos.

- Netthandel skal gå raskt. Og det skal legges til rette for det. Flere og flere handler via mobilen, og da har man ikke tid til å registrere seg og rote med betalingsløsninger. 3,2 nordmenn bruker Vipps! som vennebetaling. Nå begynner Vipps! i netthandel å ta seg opp. Hittil i år kan vi notere oss for nærmere 500 000 transaksjoner daglig via Vipps! i nettbutikker. Tallet øker, sier Tony Skarvatun.

Han representer en av flere som tilbyr betalingsløsninger hos nettbutikker. Alle har en felles utfordring: Hvordan overbevise kunden i en nettbutikk at de ikke skal "legge fra seg varen og løpe ut av butikken" mens de roter etter bankkortet eller telefonen?

 Få hjelp: Det er viktig å tilby dine kunder flere betalingsløsninger. Ta kontakt med daglig leder i Digitroll, Patrick Dahl på telefon 900 78 050 eller på e-post: patrick@digitroll.no, så skal vi hjelpe deg med å få dine kunder til å handle mer hos deg.

Siste nyheter