Du er her:

Slik får de suksess med omnikanal i England

mar 18, 2019
Ehandel.com har intervjuet Digitrolls netthandelsekspert om hvorfor engelskmenn får til satsingen på omnikanal - men vi her hjemme tidvis sliter.

Les hele intervjuet i ehandel.com her

Daglig leder, og e-handelsekspert i Digitroll, Patrick Dahl, kom nylig hjem fra studietur i England, hvor han undersøkte hvor gode britene er på omnikanalsatsing. Det viste seg at de er gode. Veldig gode, i forhold til mange butikker her hjemme som har ​fysisk butikk og nettbutikk.

Ta kontakt med en av Norges fremste eksperter på netthandel: patrick@digitroll.no

patrick

- Det skulle være opplagt, men det er det ikke. De butikkene vi var innom var veldig gode til å reklamere for sine nettbutikker. Enten med enkle plakater i butikken, eller på skjermer. Her hjemme ser jeg sjelden at dette gjøres. Det er bekymringsfullt, for dette viser mangel på omnikanalstrategi.

Kontakt oss i Digitroll

Men ikke minst: De som ikke får til en god omnikanalstretegi, har ikke skjønt hvordan dagens kunder handler. De vil ha varene dine i alle kanaler. Derfor må din fysiske butikk og din nettbutikk være innkastere for dine kunder, sier Patrick Dahl.

Les mer om omnikanalstrategi på Digitroll.no

Se videointervju med Patrick Dahl om hvorfor briter er gode på omnikanalstrategi:

Siste nyheter