Du er her:

Black Friday-rekord for Digitroll-nettbutikk

des 05, 2019

Thoams Vemyr_Digitroll_nettbutikk_B2C nettbutikk_netthandel_Black FridayThomas Venemyr,  leder markedsføringen og nettavdelingen hos Jakt og Friluft er godt fornøyd med at deres Digitroll-nettbutikk gjorde det rekordbra under årets Black Friday.

Digitroll-kunde Jakt og Friluft fikk en Black Friday-økning i nettbutikken på 50 prosent sammenlignet med samme dag i fjor.

 – Vi er godt fornøyd med nettbutikken vår. Sammen med vår fysiske butikk hadde vi en veldig hektisk, men veldig lønnsom Black Friday, sier Thomas ​Venemyr, leder markedsføringen og nettavdelingen hos Jakt og Friluft.

 Få med deg de gode tilbudene hos Jakt og Friluft her

Jakt og Friluft finnes i både fysisk utgave, og som nevnt, med nettbutikk. Begge kanaler samarbeider tett med hverandre, sier Thomas.

Kontakt Digitroll om du har lyst på en nettbutikk som fungerer, leverer og bidrar til økt omsetning

 – Vi har gode integrasjoner fra Digitroll som gjør at det er sømløs handel mellom nett- og fysisk butikk. Begge butikkene fungerer som innkastere for hverandre, og inntektene er jevnt fordelt, sier han.

Godt fornøyd med samarbeidet
Jakt og Friluft har vært Digitroll-kunde i 12 år.

– Samarbeidet med Digitroll fungerer veldig bra. Det er ikke uten grunn til at vi har vært kunde så lenge. Kommunikasjonen fungerer veldig bra, nettbutikken leverer og eventuelle problemer løses raskt og effektivt, sier Thomas.

Digitrolls kundeansvarlig, Arnstein Raunehaug er glad for at Digitrolls kunder gjør det godt.

– Vi har alltid sagt det, og det er godt å få det bekreftet fra de flinke folkene hos Jakt og Fritid; Digitroll lager nettbutikker som fungerer, og som gir økt omsetning for våre kunder. Det er er vårt mål. Det er det de handler om, sier Raunehaug.

Se også: Jevnt over 50 prosent bedre Black Friday for Digitroll-kunder i 2019 enn i fjor:

Siste nyheter