Du er her:

Webinar om lagersystemet InStock

des 09, 2020
WMS lagersystem Instock levert av Digitroll

Verdiskapningen til en nettbutikk skjer når kunden konsumerer varen som er kjøpt i nettbutikken, men den skjer delvis også på veien til kunden. F.eks. på lageret.​

Webinar om lagersystemet InStock 27. januar 2021 kl. 09:00 - 09:45.
Webinaret er gratis og påmelding finner du her. 

2020 har vært et fantastisk år for netthandel. Så bra at mang en nettbutikk- eller lagersjef har slitt med å skape ​en av de verdiene som kunder i dag setter pris på. Rask levering av nettbestillingen. 

Etter en travel julehandel og periode med varetelling står kanskje følgende på agendaen:

  • Lei av å lete etter produkter på lageret?
  • Bruker dere for lang tid på ordreplukk?
  • Har pulsen roet seg etter siste varetelling?
  • Kan lageret styres fra en APP?

Som rådgiver, samarbeidspartner og leverandør av netthandelløsninger er vi i Digitroll opptatt av hvordan du som grossist, detaljist og nettbutikkdriver skaper kundeverdier. For dine kunder.  I årets netthandelrapport Respons analyse lagde til oss så var selvsagt frakt en del av de tingene en nettbutikk ble valgt ut fra, derfor har vi inngått samarbeid med selskapet Integrasjonssystemer AS om lagersystemet InStock. 

Det vi skal presentere i webinaret er bl.a.: 

  • Kontroll over varebeholdning
  • Effektivitet for lagerpersonell
  • Integrasjoner mellom ERP og transportløsning (Consignor, Logistra etc)

I disse spesielle tider er kostnader veldig aktuelt. InStock konkurrerer mot de største løsningene, men er langt rimeligere.

Les mer om WMS- systemet InStock på isys.no og meld deg gjerne på vårt webinar 27. januar. 

Har du spørsmål om lagersystemet InStock kontakt gjerne Patrick Dahl på tlf. 975 99 994.

Siste nyheter