Merkevarebygging på nett har en annen dynamikk enn pre- internett merkevarebygging. Om man jobber etter en merkevaremodell eller ikke, å bygge din merkevare på nett handler til slutt om hvordan du bygger din egen kontekst rundt din nettsatsing. Forretningsområde, visjon, misjon, posisjon, merkeidentitet, merkeløftet, merkebevis osv. skal resultere i en selgende idé presentert i en moderne drakt.
Hvordan få kundene dine til å føle seg bra
Metode for merkeplattform utvikles av vår søsterbedrift Apriil Reklame i samarbeid med Digitroll. Apriil jobber etter en modell som gir en strukturert og systematisk arbeidsprosess. Modellen tar for seg innholdet i en strategi i en bestemt rekkefølge og munner ut i en konseptbeskrivelse for kommunikasjon og design. Merkestruktur, designutvikling, konseptutvikling bygger eierskap til mål og forventninger til enhver nettsatsing. Det ultimate mål er å bygge en merkevare på nett som er sin egen kontekst. For husk, kundene kjøper ikke hva du selger, de kjøper hvem du er.
Ring oss på tlf. 900 78 050 eller bruk kontaktskjema.
Ny webløsning for bedriften? Det er sånt som vi kan. Kontakt oss for å avtale et møte.