Skip to main content

Merkevarebygging på nett

Merkevarebygging på nett har en annen dynamikk enn pre- internett merkevarebygging. Om man jobber etter en merkevaremodell eller ikke, å bygge din merkevare på nett handler til slutt om hvordan du bygger din egen kontekst rundt din nettsatsing. Forretningsområde, visjon, misjon, posisjon, merkeidentitet, merkeløftet, merkebevis osv. skal resultere i en selgende idé presentert i en moderne drakt. 

Kundene kjøper ikke hva du selger, de kjøper hvem du er.

Fritt laget av Patrick Dahl

Hvis jeg hadde spurt kundene mine hva de ønsket, så hadde de svart raskere hester.

Henry Ford, han som fant opp konteksten "bil".

Hvordan få kundene dine til å føle seg bra

Metode for merkeplattform

Metode for merkeplattform utvikles av vår søsterbedrift Apriil Reklame i samarbeid med Digitroll. Apriil jobber etter en modell som gir en strukturert og systematisk arbeidsprosess. Modellen tar for seg innholdet i en strategi i en bestemt rekkefølge og munner ut i en konseptbeskrivelse for kommunikasjon og design. Merkestruktur, designutvikling, konseptutvikling bygger eierskap til mål og forventninger til enhver nettsatsing. Det ultimate mål er å bygge en merkevare på nett som er sin egen kontekst. For husk, kundene kjøper ikke hva du selger, de kjøper hvem du er.

Ring oss på tlf. 900 78 050 eller bruk kontaktskjema.

Ny webløsning for bedriften? Det er sånt som vi kan. Kontakt oss for å avtale et møte.

Skyss kampanje utviklet av vårt søsterselskap Apriil Reklame

Den mest effektive kampanjen noensinne målt innen samferdsel

Back to top