Skip to main content

Fordeler med sanntids- prisoppslag

Kundene kan følge prisene sine i sanntid, noe som ikke bare forbedrer kundeopplevelsen, men eliminerer forvirring og skaper tillit.

Fordeler for kundene med sanntids prisoppslag:

Sanntids prisoppslag mellom nettbutikk og Dynamics Business Central er en unik funksjonalitet.

En av de mest fremtredende funksjonene Digitroll har utviklet er sanntids prisoppslag for nettbutikker, og det gir deg som nettbutikkdriver en rekke betydelige fordeler.

 

Sanntids prisoppslag gir kundene øyeblikkelig tilgang til oppdaterte priser. Dette eliminerer forvirring og skaper tillit, da kundene alltid har nøyaktig informasjon om produktpriser.

Særlig er dette en fordel innenfor B2B- markedet hvor dine bedriftskunder får se sine avtalte priser i sanntid. 

Kunden kan enkelt beregne totalkostnaden for kjøpet i sanntid ved å legge til produkter i handlekurven. Dette gir en rask og sømløs handleopplevelse.

Kundene setter pris på transparente priser. Sanntids prisoppslag gir dem muligheten til å se prisdetaljer umiddelbart, inkludert eventuelle kampanjer eller rabatter.

Med oppdatert og nøyaktig prisinformasjon forbedres kundeopplevelsen dramatisk, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet

Du som nettbutikkdriver kan enkelt tilpasse prisstrategier i sanntid, slik at de kan svare raskt på markedsendringer og konkurransesituasjoner.  

Ved endringer i f.eks. valutapriser så kan du på minutter oppdatere hele nettbutikken og alle kundepriser til de nye prisene. Du slipper å vente til neste dag etter at en "nattlig flatfil" har oppdatert nettbutikken. 

Ved å gi nøyaktige priser i sanntid reduseres sjansen for at kunder forlater handlekurven på grunn av prisforvirring

Andre fordeler med integrasjonen mot Business Central

Med ambisjoner om å skape varige verdier for kunder som søker en sømløs og effektiv integrasjon mellom Dynamics BC og en Digitroll nettbutikk.

Du kan enkelt lansere nye produkter eller kampanjer, og endringer i prising kan gjennomføres raskt og effektivt i nettbutikken.

Kunde- eksempel fra Princess- kjeden hvor innkjøperne legger inn alle varedata på nye produkter de kjøper inn. Sekunder senere er disse varene publisert og til salgs i nettbutikken. 

Integreringen mellom nettbutikken og Dynamics ERP-systemet gjør at ordrebehandlingsprosessen kan automatiseres, noe som reduserer manuelle feil og øker effektiviteten.

Vi vet om tilfeller hvor det er snakk om mange hundre tusen kroner i økte inntekter fordi alt blir riktig. 

Integrert lagerstyring gir eierne en sanntidsvisning av varebeholdningen, hjelper til med å unngå over- eller underforsyning og optimaliserer lagerbeholdningen.

Analytiske verktøy som kommer med integrasjonen gir deg som nettbutikkeier innsikt i salgsytelse, kundeadferd og andre nøkkelindikatorer, noe som gjør at du kan ta informerte og datadrevne beslutninger.

Ved å ha en sømløs integrasjon med Dynamics ERP-systemet og tilby sanntids- prisoppslag, styrkes nettbutikkens evne til å være konkurransedyktige i et stadig skiftende marked.

Back to top