26. april 2023 kl. 09:00 - 10:00
Sted: online på en desktop nær deg
Meld deg på her
Omnikanal får økt fokus i 2023. I årene inntil 2020 var omnikanal på planene til enhver større detaljistkjede. Så kom unntakstilstanden under pandemien, og netthandel tok av og vi spådde varig endret kjøpsatferd, men hvor er vi nå i 2023?
Pandemien gav netthandel et løft, men det vi ser er at alle kanaler og ikke minst fysiske butikker teller.
Digitroll har jobbet tett på omnikanal i snart 15 år. I dette webinaret tar vi med oss tall fra SSB, Virke, og detaljhandelseksperter fra kjedene Princess og 4Sound.
Webinaret tar opp følgende:
Paneldeltakere
Vi gleder oss til webinar om omnikanal. Foreløpig har vi følgende debattanter i webinaret onsdag 26. april, men det vil komme ytterligere to deltakere med førstehåndserfaring med omnikanal.